RUILEN & RETOURNEREN

Toch niet tevreden over een artikel? Of liever een andere kleur of maat? Wat de reden ook is, je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren of om te ruilen.

Wanneer je een artikel retour wil zenden maak je dit kenbaar per mail.
Een retour of omruiling kan voorzien van een naam en ordernummer verzonden worden naar:

Boomlooszadeldekje.nl
Voordijk 15
5451 HR
Mill

Tip: Bewaar altijd het bewijs van retourzending van het product.

BINNEN WELKE TERMIJN KUNNEN PRODUCTEN GERETOURNEERD OF OMGERUILD WORDEN?
Als je een artikel wilt retourneren of omruilen dan dien je deze binnen 14 dagen nadat je het artikel ontvangen hebt, naar bovenstaand retouradres te sturen. Heb je na afloop van de genoemde termijnen niet kenbaar gemaakt het artikel te willen retourneren of heb je het artikel niet binnen de gestelde termijn aan ons teruggestuurd dan is de koop een feit.

 

KOSTEN RETOURNEREN OF OMRUILEN

RUILEN
Kosten voor het retour sturen van het om te ruilen artikel zijn voor jouw eigen rekening. Retouren kunnen worden verzonden met een pakketvervoerder naar eigen keuze, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw pakketvervoerder. Als je een artikel omruilt wordt het nieuwe artikel, na ontvangst van het retour artikel, gratis naar je opgestuurd. Dit onder voorwaarde dat het artikel in goede orde door ons is ontvangen. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retourverzending goed verpakt is.
Je betaalt dus alleen de kosten van verzending van het retour artikel naar Boomlooszadeldekje.nl. De kosten voor het verzenden van het nieuwe artikel nemen wij voor onze rekening.


RETOURNEREN & AANKOOPBEDRAG TERUGONTVANGEN
Kosten voor het retour sturen van de bestelling zijn voor jouw eigen rekening. Retouren kunnen worden verzonden met een pakketvervoerder naar eigen keuze, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw pakketvervoerder.

Je ontvangt binnen 14 dagen nadat je de bestelling hebt geretourneerd of nadat je kenbaar hebt gemaakt het artikel te willen retourneren het aankoopbedrag retour op het door jou opgegeven rekeningnummer. Retourneer je de gehele bestelling dan ontvang je ook de verzendkosten die je hebt voldaan bij het plaatsen van jouw bestelling terug. Door een gedeeltelijke retourzending kan het voorkomen dat het overgebleven deel van de bestelling onder het totaalbedrag voor gratis verzending uitkomt. De verzendkosten worden in dat geval alsnog in rekening gebracht / verrekend met de geretourneerde producten.

Mocht het product beschadigd, of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retourverzending goed verpakt is. 


WELKE ARTIKELEN KUNNEN GERETOURNEERD OF OMGERUILD WORDEN?

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, kan het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of vervuild zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering* van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wanneer je een dekje wil passen leg er dan een schone doek onder. Zo houdt je het dekje schoon om te retourneren.
Een artikel dient altijd compleet met alle meegeleverde toebehoren retour gestuurd te worden.

*Zijn er gebruikssporen aanwezig maar kan het nog gereinigd worden? Dan zijn wij genoodzaakt reinigingskosten à €15,- per product in rekening te brengen. 

MANKEMENTEN BIJ LEVERING?
Producten die door ons worden verstuurd, worden voor verzending aan een uitgebreide kwaliteitscheck onderworpen om er zo zeker van te zijn dat alleen onbeschadigde en complete artikelen het magazijn van Boomlooszadeldekje.nl verlaten. Heeft een artikel bij levering onverhoopt toch een mankement neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op via info@boomlooszadeldekje.nl. We zullen binnen twee werkdagen contact met jou opnemen en ons uiterste best doen om het probleem naar volle tevredenheid op te lossen. 


IK HEB EEN VERKEERD BEZORGADRES DOORGEGEVEN

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Je bent zelf te aller tijde verantwoordelijk voor het invoeren en controleren van het juiste afleveradres.  Mocht de bestelling al verzonden zijn naar het foutief opgegeven adres dan zijn de kosten voor her verzending voor rekening van de koper. Mochten we het product niet retour ontvangen vanaf het foutief ingevoerde adres dan zijn ook de kosten van het verloren product voor rekening van de koper.

© 2023 - 2024 Boomlooszadeldekje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel