GARANTIE & KLACHTEN

MANKEMENTEN BIJ LEVERING?
Producten die door ons worden verstuurd, worden voor verzending aan een uitgebreide kwaliteitscheck onderworpen om er zo zeker van te zijn dat alleen onbeschadigde en complete artikelen het magazijn van Boomlooszadeldekje.nl verlaten. Heeft jouw artikel bij levering onverhoopt toch een mankement neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op via info@boomlooszadeldekje.nl We zullen binnen twee werkdagen contact opnemen en ons uiterste best doen om het probleem naar volle tevredenheid op te lossen. 

GARANTIE
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Informeer ons zo snel mogelijk over dit gebrek d.m.v. een duidelijk omschrijving van het probleem en indien mogelijk foto`s. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

KLACHTEN
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden jou aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@boomlooszadeldekje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2023 - 2024 Boomlooszadeldekje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel